Самовредновање је поступак којим се вреднује сопствена пракса, рад, полазећи од анализе  шта је и како урађено. Самовредновање треба да одговори на три питања :
  •  колико је добра наша школа
  •  како то знамо
  •  шта да учинимо да буде још боља
Одговоре на ова питања могу дати наставници, ученици, родитељи, руководилац, односно управа школе. Самовредновање и вредновање је процес унапређења квалитета рада школе и обухвата седам области или подручја вредновања:
1. ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПРОГРАМ РАДА ШКОЛЕ
2. НАСТАВА И УЧЕЊЕ
3. ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
4. ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
5. ЕТОС
6. РЕСУРСИ
7. РУКОВОЂЕЊЕ, ОРГАНИЗАЦИЈА И ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА РАДА ШКОЛЕ

Нивои остварености садрже јасан и прецизан опис остварености поједине области. Свака област се вреднује скалом од највишег нивоа 4 до најнижег нивоа 1.
Руководилац Тима
педагог Милена Ергарац