На основу члана 77. Закона о основама система образовања и васпитања ( 3. 9. 2009.),  за дете и ученика коме је услед социјалне ускраћености, сметње у развоју, инвалидитета и других разлога потребна додатна подршка у образовању и васпитању установа обезбеђује отклањање физичких и комуникацијских препрека и доноси индивидуални образовни план. Циљ индивидуалног образовног плана јесте постизање оптималног укључивање детета  и ученика у редован васпитно – образовни ради његово осамостаљивање у вршњачком колективу.
 Ако наставник или стручни сарадник , утврди да дете/ученик не остварује очекиване исходе образовања и васпитања или остварује резултате који су значајно изнад општих и посебних стандарда приступа изради индивидуализованог начина рада.
Индивидуализован начин рада се остварује путем отклањања физичких и комуникацијских препрека, тј. прилагођавањем простора и услова у којима се остварује процес учења, и прилагођавањем метода рада, наставних средстава, начина задавања задатака, провера знања, постављање правила понашања и комуникације...Уколико индивидуализовани начин рада није довео до очекиваних промена, установа може да приступи изради ИОП-а (индивидуалног образовног плана), али само уз писмену сагласност родитеља, односно старатеља ученика. 
ИОП може да буде прилагођени и измењени и може да се донесе само за део у оквиру наставног предмета, један наставни предмет, групу наставних предмета или све наставне предмете које ученик похађа, као и за ваннаставне активности.

ВРСТЕ ИОП-а:
  •  Прилагођени ИОП : у складу са образовним потребама ученика, прецизно се планира циљ пружања подршке којом се прилагођава простор у којем се учи, метод рада, уџбеници и садржаји које ученик учи.
  •  Измењени ИОП: прилагођавају се општи исходи васпитања и образовања, посебни стандарди постигнућа ученика. Неопходно је мишљење интерресорне комисије.
  •  Обогаћени ИОП: примењује се за ученике са изузетним способностима.
Руководиоци Тима:
психолог школе  Јасмина Ђурђевић
педагог  школе: Милена Ергарац